2016. április 1., péntek

Egy kis elvont...

Sziasztok!
Annyi piszkozatom van, amiket nem tettem ki a blogra... Egyszerűen gyáva nyuszi vagyok mindenhez... A legjobb barátommal(vagy mi... ha még barátok vagyunk egyáltalán...) sosem tudom eldönteni, hogy szeretnék-e vele találkozni, mert mindig rohadtul hiányzik, de annyira barom, hogy sosem tudom eldönteni, hogy mit akarok. Lehet, hogy azért is vonakodok a találkozásoktól, mert a múltkor elb@sztam egy ölelést. Azt is hogy lehet elb@szni?!?!? Na mindegy... 
A piszkozataim nagy része vagy rövid, vagy rövid és olyan téma, amit mindenki rögtön félreért. Pl. 5 sor, ami ilyen szerelmes nyálas duma, mint hogy "Hiányzik a mosolya. A hangja. A nevetése. Az ölelése. Hiányzik." Meg stb., stb., stb....
Igazából fogalmam sincs, miért írok most ide :D Egyszerűen csak azt érzem, hogy túl sok a sztori a fejemben, meg a blog a neten. De ha sok a sztori, akkor kéne még több blog. Ha viszont sok a blogg, akkor törölni kéne... De akkor úgy vagyok vele, hogy ezt nem törlöm, mert ezt nem én csináltam, azt nem törlöm, mert azt ketten írjuk, a harmadik épp a legtöbb részes blogom, a negyediken a gondolataimat írom ki, az ötödiket fotóim közzétételére hoztam létre(Minek? Nem is használom...), stb. Tehát waaaaaaa... Viszont nagyon örülnék tippeknek, és kérdéseknek, kéréseknek, ötleteknek. Nagyon szeretném, hogy ha tényleg olyan dolgok kerülnének ki a blogra, amilyeneket ti is tényleg szeretnétek és nem kéne rátok erőltetnem egy ilyen teljesen unalmas legjobbarátosmindenes összevisszaságot...

Az első kérdés, amire várom a válaszotokat: Ti milyen könyveket olvastok szívesen? Ha valaki azt kérné, hogy mondj egy olyan témát, amiből könyvet lehetne írni, és még nincs olyan könyv a világon(vagy az országban), mi lenne ez a téma?

A válaszokat előre is köszönöm, ha írtok... Kommentben, chaten(már ha van), e-mail-ben(bobogyo@gmail.com), és ahol tudtok :D 

Puszi: Buttercup/Eleanor Art/Eleanor A./BoBogyo

U.i.: Annyi nevem van már, hogy elköszönni sem tudok normálisan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése